A termék a kosárba került.
Új jelszó kérése
Hírek
2017.12.23
TOP termékek
Hírlevél
Naptár
2018. Szeptember
H
K
Sze
Cs
P
Szo
V
 
 
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Fizetési megoldás
Tanúsítvány
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz
Személyi kölcsön

GYIK

Ügyfeleinktől gyakran érkező kérdésekre itt kap válaszokat

 

kérdés: - Mikor kapom meg a megrendelt terméket?

válasz: - Ha utánvéttel fizeti akkor megrendelés visszaigazolását követően 2-4 munkanapon belül, de a legtöbb esetben 2 munkanap, előreutalás estén a térülést követő munkanapon kerül feladásra a csomag és szintén 2 munkanapra lehet számítani.

Foxpost automaták esetében még plusz 1 vagy 2 munkanapot szükséges rászámolni mivel ilyen típusú csomagot még nem adunk fel mindennap csak heti 1-2 alkalommal.

 

kérdés: - Készleten van a termék vagy várnom kell rá heteket?

válasz: - Az oldalon kosárba rakható és megrendelhető termékek készleten vannak, így nem kell rá várni. A raktárkezelés egyenlőre manuális ezért nagyon ritkán előfordulhat, hogy ha még nem frissítettük az oldalt akkor meg tud rendelni olyat is ami már elfogyott de ebben az esetben értesítjük erről.

A visszaigagzolásnak pont emiatt van lényeges funkciója, az a megrendelés amiről megkapta a "visszaigazolva" státuszú levelet azt már biztosra veheti hogy pár napon belül megkapja. 

Néha vannak termékeink amik már kifogytak, de intézve lett az újabb szállítmány, ezért "előrendelhető" a termék. Ezekre többet kell várni, de erre külön fel is hívjuk a figyelmet az adott terméknél.

kérdés: - Készleten van a termék?

válasz: - Megismételjük az előző kérdést mert ez rendszeresebben visszatérő megkeresés az ügyfelek részéről. A válasz ugyanaz mint az előző kérdésnél, de egy fontos dologra is felhívnánk a figyelmet:

Nem rendelkezünk korlátlan készletekkel, van amiből már csak 1-2 darab van amikor az ügyfél érdeklődik a raktárkészlettel kapcsolatban.  Előfordult már olyan, hogy érdeklődött valaki és válaszoltunk de mire a vásárlónk el tudta olvasni a választ valaki más a webshopban megrendelte az utolsó darabot az adott termékből, így az eredeti kérdezőnek már nem jutott. Ugyanez az helyzet a telefonos érdeklődésnél is mert egy megrendelés végigvihető annyi idő alatt amíg telefonon egyeztetünk. Az utolsó daraboknál a termék azé aki a megrendelést leadja és nem azé aki csak érdeklődik. 

A lényeg: ha csak a raktárkészlet miatt érdeklődne akkor inkább adjon le megrendelést a webshopban, így biztosabban megkapja amit szeretne.

kérdés: - Nem kaptam visszaigazolást a megrendelésről, honnan tudhatom hogy sikerült-e megrendelnem és hol tart az igényem?

válasz: - Rendszerünk minden esetben küld először egy automata visszaigazolást. Ez még csak annyit jelent hogy sikeresen leadta a megrendelést, a rendszerünk fogadta de mi még nem láttuk. Miután leellenőriztük, hogy minden rendben van-e, tudjuk küldeni a kért terméket küldünk egy másik e-mailt "visszaigazolva" státusszal.

Tehát alapesetben egy megrendelésnél legalább 2 db e-mail kell, hogy érkezzen a postaládájába. Ha nem kap megrendelés utáni értesítőt érdemes leellenőrizni a regisztrácikor megadott e-mail címet, hogy jól adta meg.

 

Ügyfeleinkkel történt egyeztetések során viszonylag sűrűn derül ki, hogy az e-mail címet nem jól adta meg, vagy egyszerűen csak elütött egy karaktert. Arról még nem kaptunk senkitől jelzést, hogy a levelünk a spam mappába került volna, de esetleg érdemes azt is megnézni. Ha leadta a megrendelést, de az előzőekben leírtak alapján nem kapott visszajelzést 2 munkanap elteltével sem, írjon nekünk és segítünk a megoldásban!

A megrendelését le tudja ellenőrizni az oldalunkon belépve a profil menüben is.

 

kérdés: - Nem tudok belépni az oldalra, mit csináljak?

válasz: - Ha már regisztrált az oldalunkon és nem tud belépni akkor érdemes jelszócserét kérni az "elfelejtettem a jelszavam" funkcióval. Ha regisztráció során az oldalunk kiírta Önnek hogy sikeresen regisztrált akkor pár percen belül kap erről egy visszaigazoló e-mailt. Ha ezt nem találja a levelei között és a jelszócsere sem oldotta meg a problémát akkor kérem íron nekünk e-mailt ezzel kapcsolatban néhány adattal: neve, e-mail címe amivel regisztrált, telefonszáma. Megkeressük a megoldást.

 

kérdés: - Leadtam egy megrendelést és találtam még terméket amit  kérnék, van lehetőség kiegészíteni a megrendelésem?

válasz: - Igen. Ha nem sok idő telt el a leadott megrendelés óta és még nem kapta meg a "visszaigazolva" státuszú levelünket, akkor nyugodtan adjon le egy másik megrendelést az új termékekkel az oldalon bármilyen szállítást választva és írja bele a megjegyzésbe a korábbi megrendelés számát amit ki szeretne egészíteni.

Egybe fogjuk vonni és egy szállítási díjjal kerül kiszállításra. Ha a korábbi megrendelésről már megkapta a "visszaigazolva" státuszú levelet akkor érdemes arra a levélre válaszként még egy e-mailt küldeni nekünk amiben jelzi, hogy azt a megrendelést bővítené ki.

 

kérdés: - Kérhetem, hogy értesítsen a futár mielőtt odaér hozzám?

válasz: - Ilyen szolgáltatása nincs a futárcégnek. Megjegyzésbe be tudjuk írni a kívánságát, de sokmindentől függhet, hogy a kiszállítást végző futárnak van-e lehetősége ezt figyelembe venni.

 

kérdés: - Megkaptam az értesítést a futárszolgálattól, hogy csomagom érkezik, de elég tág kézbesítési időt írtak(gyakorlatilag egész nap). Nincs időm arra hogy emiatt itthon legyek, mit tehetek?

válasz: - A futárszolgálat által küldött értesítő e-mail tartalmazza a csomag azonosítóját, a szállítás várható napját és a futárszolgálat központi elérhetőségét is. Ha a szállítás napján felhívja Őket, akkor már meg tudják mondani hogy hány óra körül várható a futár és nem szükséges, hogy órákat várjon az érkezésére.

A várakozás elkerülésére ajánljuk még a postaponti vagy postán maradó átvételt és így akkor veheti át a csomagot amikor van is rá ideje a postapont nyitvatartási idején belül, nem kell várakozni a futár érkezésére.

 

kérdés: - Kártyás fizetést választottam de a megrendelés végén nem aktív a fizetés ikon, miért?

válasz: -Ennél a fizetési módnál is érvényes az, hogy előbb leellenőrizzük, hogy biztosan tudjuk-e küldeni amit kért. Ha igen akkor küldünk egy "visszaigazolva" státuszú levelet. Miután visszaigazoltuk utána beléphet az oldalunkra a felhasználói nevével és jelszavával és a "profilom" menüben kiválasztva a megrendelést már megjelenik a fizetési lehetőség.

 

 

 

 

 

 

 

 

Webáruház készítés